Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2014 06:46 - Кратко и ясно - стига!
Автор: larryone Категория: Политика   
Прочетен: 3988 Коментари: 12 Гласове:
4

Последна промяна: 14.11.2014 05:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


        "Има хора, които умеят да пият водка, има и такива, които не умеят да пият водка, но въпреки това я пият" - Исак Бабел
     Някак си точно тези, които не могат да пият се натискат най-много да го правят. И не могат да носят, та  успяват единствено да изпоцапат всичко около себе си,  вгорчавайки  живота на умеещите да пият и да носят.

    Доброто и справедливостта побеждават само в романите, филмите и приказките за деца. Пак там, героите  са изключително умни и  взимат единствено правилните решения. В действителност, това се случва  рядко, а в България - никога.
 
  Гладко говорещият и казващ винаги истини министър Стойнев, добродушно намекна, че  правителството може и да подаде оставка. От изказването му става ясно, че той самият не разбира,  за какво е цялото това бързане. Нали правителството води уверено държавата по пътя на икономическия възход и жъне само успехи...

    Г-н министърът е прав - за какво ни е тази оставка. Ще  се измъкнат  и ще оставят следващите  да се мъчат да сглобяват страната отново. През това време, сега управлявляващите  ще се оттеглят, спокойно броейки честно спечелените пари. Прекарвайки дните си в това приятно занимание,  ще изчакат следващия  удобен момент, отново да се включат в  грабежа на страната.

   Ти да видиш! А какво ли би станало, ако ГЕРБ обявят , че не възнамеряват да искат оставката на правителството и  оставят БСП да си довършат мандата? Ето някои възможни сценарии:

     1 - ДКЕВР  повишават цената на тока (няма как иначе), идват големите сметки през януари, хората излизат на улицата, червените си изяждат боя и са аут от политиката за дълго.

     2 - ДКЕВР не повишава цената на тока, НЕК фалира, набутват на хората да плащат за фалита, те излизат на улицата и резултата е като при точка 1.

     3 - Стават ясни мафиотските обвързаности на това правителство по проекта Южен Поток, както и сумата която ще плащаме през следващите десетилетия. Хората се хващат за главата и отново като точка 1.

     4 - Здравеопазването окончателно умира, а с него и всички, които не се лекуват на аванта в Правителствена болница. Малкото останалите живи,  размахвайки некролозите на починалите свои близки, нахлуват в Парламента. Отново точка 1.

     5 - Нищожните приходи в бюджета, довеждат до невъзможността Държавата да плаща пенсиите и другите си социални ангажименти. В резултат - бой и то много голям. Отново червените са аут от политиката за много дълго. И т.н.

   
     Не трябва  да се дава възможност на БСП,  да се измъкнат безнаказано и този път. За изминалите 25 години, това се случи неколкократно и всеки следващ път се завръщаха все по-нагли и арогантни.

    Много хора смятат, че ако се изчака още, БСП ще затрият Държавата напълно. Не съм съгласен - страната ни, отдавна е само едно голо понятие. Нима има -  енергетика, икономика, селско стопанство, промишленост, банково дело, здравеопазване, социална закрила, образование? Или - прокуратура, полиция, армия, съд? Като се вижда, от символите на държавността останаха само знамето и герба. Дори и експертите на   БСП,  вече не са в състояние да затрият  каквото и да било.

    Рим не е бил построен за един ден. Демокрацията също. Важно е, принципите и да се отстояват постоянно, настойчиво и с непримиримост към всякакъв вид престъпления, без значение кой е извършителя им.
     

   Защото, политиците от БСП са точно от типа, дето хем не може да пие водка, хем се натиска да го прави. Недалновидни и икономически неграмотни, те се оказаха и изключително алчни - закотвиха ни здраво за финансовото дъно, където продължаваме  уверено  да гребем калта вече цели 25 години.  Кратко и ясно - СТИГА!

   



   

   




Гласувай:
4



1. rumyn - аз мисля. . . . . . . . . . всички поли...
22.07.2014 07:21
аз мисля..........
всички политици без значение от цвят, ориентация и каквито там разделения им се измислят трябва да са аут и то за винаги. и не да имат депутатски имунитет а веднага да бъдат разследвани как за отрицателно време родата и обкръжениоето им станаха много богати? като правили ремонт на бабината къща намерили пари? какви пари бе? нали ги сменихме? а злато! щом е заровено вече е историческа ценост и защо не е обявено за намерено?
и как ако смея да попитам станаха богати?
а народа все по беден?
цитирай
2. merlin68 - Да, добре и аз съм съгласен с това, че ...
22.07.2014 08:24
Да, добре и аз съм съгласен с това, че тия дето управляват сега са негодници, само че кой според теб може да пие водка? Така като те чета, не твърдо, не убедено, с намеци прокарваш ГЕРБ като можещи и носещи - тия са още по-негодни обаче и го доказаха. И за кой Рим и коя демокрация говориш, България нито е Рим, нито има нужда от римска демокрация. А иначе тази точно демокрация ти не я мисли, те всичките ни политици, които ти делиш на можещи да пият и не можещи, добре я защищават - демокрацията на бандитите и олигарсите, тук добре се справят и Бойко и Сергей.
цитирай
3. apostapostoloff - Най- интересното явление:
22.07.2014 08:42
българските политици нищо не разбират от политика. Ако разбираха, те отдавна щяха да са подменили допотопната "система Бисмарк" с новозенландската, която е въведена в цяла Европа. И това е само един пример...
цитирай
4. rumyn - не и те не могат :) аз говоря за в...
22.07.2014 08:51
не и те не могат :)
аз говоря за всички политици от прехода на сам!
нужни са ни нови лица, нови необременени от корупция мафия и лъжи.
децата които бяха на 10 сега са на 30 нали. а малко по големите на 35 :) какво ни пречи да си направим кастинг за нови политици и да изхвърлим всички старчоци от политиката :)
цитирай
5. merlin68 - не и те не могат :) аз говоря за в...
22.07.2014 09:17
rumyn написа:
не и те не могат :)
аз говоря за всички политици от прехода на сам!
нужни са ни нови лица, нови необременени от корупция мафия и лъжи.
децата които бяха на 10 сега са на 30 нали. а малко по големите на 35 :) какво ни пречи да си направим кастинг за нови политици и да изхвърлим всички старчоци от политиката :)


Това може да доведе до още по лоши последици. За съжаление на нас ни е нужно нещо което не зависи от нас - геополитическа промяна и то такава която би ни донесла относителна свобода, защото е възможна и друга, която напълно да ни лиши от свобода. Ако някой се заблуждава, че нашата политическа система е плод само на нашата родна действителност, силно се лъже. Ако си мисли, че политиците ни нямат подкрепата на Вашингтон и Брюксел, значи въобще не знае къде е. И ако се надява от Европа да накарат нашите политици да мислят за българския народ, то тогава направо е идиот.
В този план което и поколение да се качи в управлението, все е тая, защото от него ще бъдат избрани такива, каквито са и сегашните.
цитирай
6. larryone - не и те не могат :) аз говоря за в...
22.07.2014 18:27
merlin68 написа:
rumyn написа:
не и те не могат :)
аз говоря за всички политици от прехода на сам!
нужни са ни нови лица, нови необременени от корупция мафия и лъжи.
децата които бяха на 10 сега са на 30 нали. а малко по големите на 35 :) какво ни пречи да си направим кастинг за нови политици и да изхвърлим всички старчоци от политиката :)


Това може да доведе до още по лоши последици. За съжаление на нас ни е нужно нещо което не зависи от нас - геополитическа промяна и то такава която би ни донесла относителна свобода, защото е възможна и друга, която напълно да ни лиши от свобода. Ако някой се заблуждава, че нашата политическа система е плод само на нашата родна действителност, силно се лъже. Ако си мисли, че политиците ни нямат подкрепата на Вашингтон и Брюксел, значи въобще не знае къде е. И ако се надява от Европа да накарат нашите политици да мислят за българския народ, то тогава направо е идиот.
В този план което и поколение да се качи в управлението, все е тая, защото от него ще бъдат избрани такива, каквито са и сегашните.


Не знам, може би в Брюксел и Европа политиците да са същите като българските, но това не им личи - държавите им въвят и хората са доволни. Виж, ако кажете - руските управляващи са същите, се съгласявам веднага.
цитирай
7. larryone - не и те не могат :) нужни са ни нови ...
22.07.2014 18:31
rumyn написа:
не и те не могат :)
нужни са ни нови лица, нови необременени от корупция мафия и лъжи.


Здравейте, това разбира се е точно така - трябват нови хора, но на но първо време е нужен железен контрол върху политиците и средствата с които разполагат.
цитирай
8. larryone - българските политици нищо не ра...
22.07.2014 18:36
apostapostoloff написа:
българските политици нищо не разбират от политика. Ако разбираха, те отдавна щяха да са подменили допотопната "система Бисмарк" с новозенландската, която е въведена в цяла Европа. И това е само един пример...


Здравейте, те и от здравеопазване нищо не разбират, но това не им пречи да се считат за единствено компетентните по въпроса. Но пък имат други умения в излишък - основно такива, които закона незнайно защо преследва.
цитирай
9. larryone - Да, добре и аз съм съгласен с това, че ...
22.07.2014 18:49
merlin68 написа:
Да, добре и аз съм съгласен с това, че тия дето управляват сега са негодници, само че кой според теб може да пие водка? Така като те чета, не твърдо, не убедено, с намеци прокарваш ГЕРБ като можещи и носещи - тия са още по-негодни обаче и го доказаха. И за кой Рим и коя демокрация говориш, България нито е Рим, нито има нужда от римска демокрация. А иначе тази точно демокрация ти не я мисли, те всичките ни политици, които ти делиш на можещи да пият и не можещи, добре я защищават - демокрацията на бандитите и олигарсите, тук добре се справят и Бойко и Сергей.

Здравей, нека сме наясно - в никакъв случай не считам ГЕРБ за успешна алтернатива на БСП. Изразът "Рим не е построен за един ден" използвам, за да обясня необходимостта, демократичните ценности спазването на законите да се съблюдават постоянно и непрекъснато. Демокрацията е "осъзната необходимаст" и би трябвало да е цел на всеки съвременнен човек. Така, ако вие сте убеден демократ, вашата цел би трябвало да е налагането на закон еднакъв за всички. Когато в България постигнем това, няма да се вълнуваме особено кой управлява, а ще избираме между партии с различни икономически и социални платформи. В крайна сметка, това е важното и старите европейски демокрации са го осъзнали отдавна. Дано съм бил ясен.
цитирай
10. theeconomist - Лари, драги, всуе цитираш Бенцион Крик от " Как ставаше това в Одеса"...
22.07.2014 20:23
Днес пархатите июдейчета са мерило за морал и атлантически ценности.
У нас винаги ще се намира по един Савка Буцис, да обсере положението.
Поздрави за Бабел!
цитирай
11. larryone - Днес пархатите июдейчета са мерило ...
23.07.2014 07:06
theeconomist написа:
Днес пархатите июдейчета са мерило за морал и атлантически ценности.
У нас винаги ще се намира по един Савка Буцис, да обсере положението.
Поздрави за Бабел!

Благодаря Икономисте! Чудесен автор, за жалост не особено известен у нас.
цитирай
12. merlin68 - не и те не могат :) аз говоря за в...
25.07.2014 22:35
larryone написа:
merlin68 написа:
rumyn написа:
не и те не могат :)
аз говоря за всички политици от прехода на сам!
нужни са ни нови лица, нови необременени от корупция мафия и лъжи.
децата които бяха на 10 сега са на 30 нали. а малко по големите на 35 :) какво ни пречи да си направим кастинг за нови политици и да изхвърлим всички старчоци от политиката :)


Това може да доведе до още по лоши последици. За съжаление на нас ни е нужно нещо което не зависи от нас - геополитическа промяна и то такава която би ни донесла относителна свобода, защото е възможна и друга, която напълно да ни лиши от свобода. Ако някой се заблуждава, че нашата политическа система е плод само на нашата родна действителност, силно се лъже. Ако си мисли, че политиците ни нямат подкрепата на Вашингтон и Брюксел, значи въобще не знае къде е. И ако се надява от Европа да накарат нашите политици да мислят за българския народ, то тогава направо е идиот.
В този план което и поколение да се качи в управлението, все е тая, защото от него ще бъдат избрани такива, каквито са и сегашните.


Не знам, може би в Брюксел и Европа политиците да са същите като българските, но това не им личи - държавите им въвят и хората са доволни. Виж, ако кажете - руските управляващи са същите, се съгласявам веднага.


Вижте, на мен ми се струва, че вие са правите, че не ме разбирате. А никъде не съм казал, че в Европа политиците са същите като нашите, казвам, че нашите са такива каквито са нужни на САЩ и ЕС. Що се отнася до руските, те нямат абсолютно нищо общо с нашите. Просто функциите на руските и нашите политици са несъпоставими. Руските работят за Русия, а на нашите истинските оценки идват от Брюксел и Вашингтон, както обичаше да казва един бивш мин. председател.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larryone
Категория: Политика
Прочетен: 405031
Постинги: 176
Коментари: 727
Гласове: 630
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930